Search in multiple tables
- meyer.bvbc.wib
-
Topic Author
10 years 10 months ago #2809
by meyer.bvbc.wib
Jürgen Meyer und Team
Search in multiple tables was created by meyer.bvbc.wib
Hello,
in our project we have set up a mutli table structure with linked tables. There will be cases when searches will have to go through linked tables.
As far as I understand the current functions this is not supported so far.
I would like to get into contact with you to discuss opportunities to get that solved. Thanks!
Guten Tag,
in unserem Projekt haben wir eine Multi-Tabellen-Struktur mit verlinkten Tabellen aufgebaut. Einzelne Abfragen sollen durch verlinkte Tabellen laufen.
Soweit ich die vorhandenen Funktionen verstanden habe, wird dies gegenwärtig nicht unterstützt.
Ich möchte gerne mit Ihnen in Verbindung treten, um hierfür eine Lösung zu finden. Danke!
Best regards - mit gutem gruß Jürgen Meyer
in our project we have set up a mutli table structure with linked tables. There will be cases when searches will have to go through linked tables.
As far as I understand the current functions this is not supported so far.
I would like to get into contact with you to discuss opportunities to get that solved. Thanks!
Guten Tag,
in unserem Projekt haben wir eine Multi-Tabellen-Struktur mit verlinkten Tabellen aufgebaut. Einzelne Abfragen sollen durch verlinkte Tabellen laufen.
Soweit ich die vorhandenen Funktionen verstanden habe, wird dies gegenwärtig nicht unterstützt.
Ich möchte gerne mit Ihnen in Verbindung treten, um hierfür eine Lösung zu finden. Danke!
Best regards - mit gutem gruß Jürgen Meyer
Jürgen Meyer und Team
Please Log in to join the conversation.
- joest
10 years 10 months ago #2814
by joest
Replied by joest on topic Search in multiple tables
Please Log in to join the conversation.
Moderators: Dirk, joest